PopCom zorgt al een tijdje voor een revolutie in de detailhandel via zijn PopShop Digital Pop-Up Shops en verkoopt alles van thee tot hakken. Dus waarom geen NFT's? In deze komende NFT. NYC, PopCom werkt samen met Knxtti om hun genesis NFT-collectie uit te brengen via hun eigen automaten!

Hoe gaat PopCom's PopShop NFT's verkopen?
Markeer je agenda's jongens. 20 juni 2022 is de dag dat de geschiedenis wordt herschreven. Tijdens NFT. NYC , PopCom zal zijn PopShop opzetten in Hilton Midtown en zijn debuut NFT-collectie uitbrengen: The NYers. Deze serie bevat cartoonportretten van beroemdheden zoals Biggie, Whoopi Goldberg, Mike Tyson, Jay-Z en Donald Trump.
Er zijn op die dag slechts 10 stuks te koop, elk met een prijskaartje van $ 500. Kortom, de 10 kopers ontvangen elk 1 van de 10 limited edition NFT's. De automaat zal eerst een fysieke hoogwaardige print van de NYers collectie uitprinten. Vervolgens vindt de koper een unieke QR-code om de digitale NFT te slaan. Het team belooft ook meer exclusieve voordelen na de aankoop.
Dit lijkt een zeer redelijke prijs om deel uit te maken van de NFT-geschiedenis, toch?
Naarmate fysieke goederen meer zichtbaarheid krijgen via automaten, zullen NFT's dat ook doen. Door deze innovatieve oplossing kunnen kunstenaars zoals coinGODx hun kunst gemakkelijk tentoonstellen en verkopen in gebieden met veel verkeer zonder fysiek aanwezig te zijn. Ze kunnen hun kunst nu zowel fysiek als virtueel leveren, terwijl ze op meerdere fysieke locaties tegelijk zijn.

Wie is de kunstenaar achter deze genesiscollectie?
Christopher 'Knxtti' Green is in wezen een multidisciplinair kunstenaar. De kunstenaar richt zich op tegenstrijdigheden van de menselijke ervaring, de overgang van de mens van fysieke naar digitale wezens en sociaal commentaar met behulp van popcultuuriconen als referenties. Degenen in de kunstgemeenschap zullen bekend zijn met zijn schilderijen van skeletten, die een skinless humanity vertegenwoordigen.
Begin 2021 betrad hij de NFT-scene. Hij heeft veel succes gezien in de ruimte en heeft zelfs andere kunstenaars geholpen die moeite hadden om op te stijgen. KidEight en Dee Cosey van de EVOL NFT-collectie noemen Knxtti beide als de katalysator voor hun succes in de digitale ruimte. Dit soort gemeenschap is precies waar de NFT-ruimte over gaat.
PopCom's PopShop Local
Voorafgaand aan NFT's heeft het PopShop Local-programma met verschillende merken samengewerkt om contact te maken met hun klanten met hoge uitgaven. Dit kan in allerlei gebieden met veel verkeer zijn, waaronder hotels, winkelcentra, luchthavens, congrescentra, enz.
Daarnaast richt het programma zich ook op ondernemers door toekomstbestendige retailoplossingen te bieden. Dit geeft een handige kant-en-klare oplossing, waardoor snelle uitbreiding en ongelooflijke klantervaringen mogelijk zijn.
Via deze PopShops hebben bedrijven eenvoudig toegang tot krachtige verkoopgegevens om hen te helpen verstandigere zakelijke beslissingen te nemen. Wat nog belangrijker is, bedrijven zullen niet geconfronteerd worden met de vele problemen in traditionele fysieke winkels.
Het PopCom-team wordt geleid door oprichter en CEO Dawn Dickson. Als e-commerce ondernemer begrijpt ze dat data de basis is van haar zakelijk succes. Via de bedrijfsoplossingen van PopCom zullen vele anderen in de toekomst toegang hebben tot kritieke gegevensinzichten.
Bronnen : https://nftevening.com/popcom-launches-first-nfts-sold-in-a-vending-machine/