Het beroemde merk Lacoste arriveert in de wereld van Web3 en blockchain, met zijn eerste project van niet-fungibele tokens (NFT) genaamd UNDW3.
Dit artikel is geschreven in samenwerking met Lacoste (meer informatie)
Lacoste begint aan de Web3-transitie
Lacoste, het beroemde Franse krokodillenmerk, arriveert in de wereld van Web3 met een eerste verzameling niet-fungibele tokens (NFT). Deze collectie heet UNDW3 en wordt uitgesproken als "Underwater". Deze naam is duidelijk de link tussen de natuurlijke habitat van het emblematische reptiel en het Web3.
Er zijn nog weinig details onthuld, maar het merk belooft een meeslepende ervaring in collaboratieve mode. Ongetwijfeld zullen deze NFT's echter een centrale rol spelen in de Web3-doelen van het merk. We weten bijvoorbeeld dat deze nieuwe troeven uiteindelijk de mogelijkheid zullen bieden om te stemmen voor de creatieve beslissingen van Lacoste.
De gemeenschap "The Lacoste Family" zal daarom in de toekomst een deel van de beslissingsrol over de oriëntaties van dit nieuwe project worden gedelegeerd. En niet voor niets zullen deze NFT's stemrecht geven aan hun houders, om deel te nemen aan de acties die zullen worden uitgevoerd en de ervaring te beleven.
Exclusieve toegang tot merk- en partnerevenementen is ook te verwachten.
Om op de hoogte te blijven van de volgende voortgang van het project en de aankomende datum van de NFT-munt, is het al mogelijk om lid te worden van de Discord-server die aan dit doel is gewijd. Zo krijg je de kans om op de Lacoste List te staan, de interne witte lijst.
Daarnaast zijn tot 13 juni om 11.30 uur .m Parijse tijd opnames open, om deel te nemen aan de pre-mint van deze collectie.
👉 Ontdek de Lacoste website, gewijd aan het UNDW3-project
Profiteer van de nieuwste innovaties
Als we hier het eerste Web3-initiatief van Lacoste hebben, is het nog steeds interessant om op te merken dat het al heeft geëxperimenteerd in de digitale wereld. Dit wordt met name geïllustreerd door een samenwerking met Minecraft afgelopen maart.
Opgericht in 1933 door de internationale tennisser René Lacoste, met een eerste poloshirt genaamd L.12.12, inspireert het merk om op de hoogte te blijven van de nieuwste technologische en culturele innovaties. Daarom is de wereld van blockchain de logische voortzetting van zijn groei.
Bovendien is dit een ontwikkeling die we sinds vorig jaar steeds vaker waarnemen, bij veel merken. Inderdaad, ze kondigen de oprichting van hun NFT-project aan, of hun komst in het metaversum, via verschillende partnerschappen met actoren in ons ecosysteem.
Dankzij dit nieuwe project biedt Lacoste zichzelf nieuwe tools aan, die in staat zijn om een nieuw publiek te bereiken en zo het bereik te vergroten. Het merk betreedt op zijn beurt in de gelederen van bedrijven, die het belang van het blockchain-universum voor hun groei volledig hebben begrepen.
Bronnen: https://cryptoast.fr/lacoste-plonge-web3-experience-nft/